Wiosenne podsumowanie

by - 19:50



Z końcem maja przyszło podsumowanie najchętniej czytanych i komentowanych przez Was recenzji książek. Koniec maja oznacza też, że lato się zaczyna, wakacje są już naprawdę blisko. W te długie i ciepłe dni wreszcie możemy wyskoczyć z pod koca i przenieść się na leżaczek, gdzie w cieniu, jak i w słońcu możemy delektować się pysznymi owocami i literaturą.

1."Dolina umarłych" Tess Gerritsen

2."Chłopak na zastępstwo" Kasie West

3."Zakazane życzenie" Jessica Khoury

4."Prawdodziejka" Susan Dennard
Znalezione obrazy dla zapytania prawdodziejka

You May Also Like

4 komentarze

  1. Mi bardzo się spodobała recenzja Doliny Umarłych, ale jeszcze nie mam tej książki na swojej półce.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać "Dolinę Umarłych" już niebawem. <3
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  2. Z tych tutaj wymienionych czytałam tylko książkę Chłopak na zastępstwo, która bardzo mi się podobała. Fajna, przyjemna książka, jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ta książka miała coś w sobie, ponieważ mi również przyjemnie i lekko się ją czytało. ;)
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń