Warszawskie Targi Książki 2017

by - 20:31


20 maja miałyśmy okazję pojechać na jeden dzień do Warszawy na Targi Książki. Był to pierwszy raz,  kiedy tam pojechałyśmy i wróciłyśmy z wieloma książkami, wspomnieniami i wspaniałymi humorami.
Między innymi na Targach miałyśmy okazję zobaczyć takich autorów jak: Charlotte Link, Remigiusz Mróz, Jakub Ćwiek i Aneta Jadowska, której autograf mam w swoim egzemplarzu Dziewczyny z ulicy cudów. (Hayles)
Oczywiście parę sław też pojawiło się na Stadionie Narodowym. Między innymi były to Małgorzata Rozenek i Ewa Chodakowska, które podpisywały swoje nowo wydane poradniki.





Ogólnie cały wyjazd nam się bardzo spodobał i z chęcią byśmy go powtórzyły. Mimo wielkich tłumów udało nam się zobaczyć wszystko, co sobie zaplanowałyśmy. Powrót za to spędziłyśmy na czytaniu książek, które udało nam się kupić na Targach. Cała wycieczka była wspaniałym przeżyciem i mimo wielkiego zmęczenia, miałyśmy wielkie uśmiechy na ustach. 

Autorki postu: Alice i Hayles

You May Also Like

7 komentarze

  1. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, ale bardzo bym chciała. Na pewno spędziłyście świetnie czas.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas to był pierwszy raz i na pewno nie ostatni. ;) Miałyśmy super przygodę i cudownie spędziłyśmy czas. :D
      Pozdrawiamy, Alice i Hayles

      Usuń
  2. Super dziewczyny! Bardzo Wam zazdroszczę. Też bym chciała tam być :D Bardzo bym chciała mieć w swojej książce autograf Mroza czy Link :D

    Pozdrawiam, Oktawia
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymamy w takim razie kciuki, by następnym razem udało ci się pojechać na takie targi. :*
      Pozdrawiamy, Alice i Hayles

      Usuń
  3. Zawsze strasznie chciałam pojechać na coś takiego, ale mam strasznie daleko. Ale mam nadzieję, że w końcu jakoś się zorganizuję i dam radę dotrzeć.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! Ja na takich targach nie miałam okazji być :-) Może kiedyś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecamy! :)
      Pozdrawiamy, Alice i Hayles

      Usuń