Recenzja: "Milion słońc" Beth Revis

by - 19:26

"Misja trwa. Po obaleniu dyktatora na pokładzie Błogosławionego zapanowała radość. Nie trwa jednak długo, gdyż okazuje się, że załoga statku skrywała tajemnicę , która może przesądzić o losach wyprawy. Niespodziewanie nowa fala morderstw staje się zalążkiem buntu. Rozpoczyna się walka o przetrwanie. 
Amy rusza tropem tajemniczych wskazówek pozostawionych przez jednego z uczestników misji, a Starszy mierzy się z nowymi wyzwaniami, które stanęły przed nim jako przywódcą. Nikt nie zna odpowiedzi na pytanie, czy kiedykolwiek pasażerowie Błogosławionego dotrą do nowej Ziemi..." Źródło

Po pierwszym tomie, który mnie bardzo pozytywnie zaskoczył, nie było opcji, żebym nie zakończyła serii W otchłani. Beth Revis powraca z drugą częścią, która ponownie mi się spodobała i zachęciła do przeczytania następnych książek Beth Revis.

Znalezione obrazy dla zapytania a million suns beth revis fan art

Muszę to przyznać autorce, że potrafi ona zaciekawić swoimi książkami  zdecydowanie wciągnąć w swoją fabułę. Może nie jest ona wybitna, ale za to czyta się ją niezmiernie lekko i szybko. Także przemienna narracja daje nam powiewu świeżości, ponieważ historię opowiadają osoby z innymi poglądami. Elder, który teraz zarządza statkiem, na którym spędził całe dotychczasowe życie i Amy, która pochodzi z Ziemi i to jej najbardziej pragnie.

Z akcją jest dość różnie. Ogólnie rzecz biorąc mi się podobała, jednak niektóre elementy niezbyt mnie przekonały. Miałam też delikatne wrażenie, że niektóre fragmenty powtórzyły się z pierwszej części. Jednak było też wiele nowych i zaskakujących wątków. Najlepszym okazała się prawda o statku i niestety nie mogę powiedzieć, co to było, bo zepsułabym Wam całą przyjemność z czytania.


Bardzo mi się podobało zakończenie książki, które chyba było największym jej atutem. Daje nam dużo oczekiwania na wydarzenia w następnym tomie i pcha nas w stronę zakończenia trylogii, jak najszybciej. I mimo, że można się domyślić, jak zakończy się Milion słońc, to nie umniejsza to przyjemności czytania.

Tytuł: Milion słońc
Autor: Beth Revis
Seria: W otchłani tom:2
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ilość stron: 376
Ocena: 8/10
Autorka recenzji: Hayles

You May Also Like

6 komentarze

  1. Dla mnie zakończenie książki to jej bardzo ważny element. Skoro tutaj jest dobre to jeszcze bardziej chcę przeczytać tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W końcu kiedyś uda mi się trafić, żeby książka była w twoich klimatach ;)
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  3. Muszę najpierw zabrać się za tom pierwszy, jeśli mnie zauroczy z pewnością sięgnę po kolejną! \K.

    https://cleosevhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń