Recenzja: "Klucz" Elfgren Sara B., Strandberg Mats

by - 19:01

"Minął niespełna miesiąc od tragedii na sali gimnastycznej w liceum w Engelsfors, lecz Wybrańcy nie mają czasu, żeby dojść do siebie. Niebawem ich świat znowu stanie na głowie. Pytania znajdą odpowiedzi, tajemnice zostaną wyjawione, a lojalność będzie wystawiona na ciężką próbę. Czasu jest coraz mniej, a Wybrańcy mogą być pewni tylko jednego – że wszystko się zmieni. Klucz to ostatnia część trylogii o miasteczku Engelsfors. Poprzednie dwa tomy, Krąg i Ogień odniosły ogromny sukces zarówno wśród krytyków, jak i czytelników. "

Niestety to już koniec. Trzecia, a zarazem finałowa część trylogii Engelsfors już za mną. Emocjonujący i wciągający "Klucz" umilał mi ostatni czas i zakończył moją podróż po przez życie Wybrańców i miasteczko Engelsfors.

Książka jest napisana bardzo dobrym stylem. Opisy nie są za długie i nie nudzą. Dużym plusem jest to, że nie widać iż powieść jest napisana przez dwóch autorów.
 
Ogólnie książka podobała mi się. Nie nudziła, za to interesowała i dawała przyjemność z czytania. Oczywiście nie brakowało w niej zaskakujących i pełnych akcji momentów. W sumie wszystko było tak jak być powinno.

Jednak co najważniejsze, w tym tomie na szczęście możemy w końcu dowiedzieć się czegoś więcej o mocy Minoo. Naprawdę długo na to czekałam i myślę, że nie tylko ja. Mamy okazje wspólnie z dziewczyną poznać jej zdolności i możliwości oraz odkryć drzemiącą w niej potęgę. Również pozostałe bohaterki odkrywają nowe moce.


Zakończenie książki było dobre, jednak moim zdaniem mogło być trochę lepsze, między innymi poprzez skorygowanie drobnej niejasności jaką tam zauważyłam. Mimo to całą trylogię oceniam bardzo pozytywnie i szczerze mogę wszystkich zachęcić do przeczytania jej.

Tytuł: Klucz
Autor: Elfgren Sara B., Strandberg Mats
Seria: Trylogia Engelsfors tom 3
Wydawnictwo: Czarna owca
Ilość stron: 808
Ocena: 8/10

Autorka recenzji: Alice

You May Also Like

0 komentarze