Pare słów o pewnej złodziejce

by - 21:56

 

"Selina Kyle jest silniejsza, niż się jej wydaje. Przez piętnaście lat znosi kolejnych okropnych facetów swojej matki, jednak gdy w domu pojawia się okrutny Dernell, zdaje sobie sprawę, że nie może tam dłużej zostać. Selina woli żyć na ulicy, niż mieszkać pod jednym dachem z tyranem. 

Dziewczyna nie akceptuje okrucieństwa, ale jeśli ma przetrwać na ulicy, będzie musiała nauczyć się być twarda. Czy zdoła odnaleźć siebie i pogodzić pragnienie niezależności z pragnieniem przyjaźni... i miłości?" Źródło

Jak już pewnie niektórzy z Was wiedzą, zawsze bardziej w książkach i filmach interesowały mnie losy złoczyńców, jak bohaterów. Miałam wrażenie, że ci "źli" byli lepiej zobrazowani, ich cele były jasne i sprecyzowane. Dlatego i tym razem zagłębiam w się w początki kariery znanej złodziejki Seliny Kyle. 


Bardzo się cieszę, że została wypuszczona seria komiksów dla młodszych czytelników i tak ją też oceniałam podczas czytania. Podobało mi się, że Selina nie została wybielona, a jej poczynania nie były zachwalane. Za to sama hisotria była bardzo ciekawa. Podobało mi się, że autorka poruszyła temat życia w rodzinie, w której parnetrka i dzieci są obiektami znęcania się. Wydaje mi się, że młodszym czytelnikom może dać to do myślenia. 

Jako, że jestem fanką Batmana i Gotham City to było mi miło śledzić początki przyszłej Catwoman. Było parę ciekawych zwrotów akcji, jednak nie dowiedziałam się wszystkiego, co chciałam. Autorzy zostawili kilka wątków otwartych, co może sugerować następne zeszyty z przygodami Seliny. 

Kreska pana Goodhearta bardzo mi się podobała. Mimo, że jestem wielką fanką bardzo kolorowych i tętniących przez to życiem komiksów, to zostałam przekonana że bardziej stonowane rysunki też się sprawdzają. Dominującym kolorem jest fiolet i niebieski, a zabawa nimi jest bardzo przyjemna dla oka.

Selina Kyle, czyli przyszła Catwoman jest ciekawą, jak i tajemniczą postacią. Odnosi się z rezerwą do swoich rówieśników i od najmłodszych lat buduje mur, który odgradza ją od reszty świata. Dlatego też niektóre decyzje dziewczynki mogą zdziwić, a my możemy ich nie zrozumieć. Jednak nie przeszkadza to w czytaniu. Przez komiks się płynie i z chęcią bym dowiedziała się kolejnych przygód nastoletniej Seliny.  

Za ezglemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu Egmont!



Tytuł: Catwoman. W blasku księżyca
Autor: Lauren Myracle, Isaak Goodheart
Seria: DC Powieść graficzna 13+
Wydawnictwo: Egmont
Ilość stron: 192
Autorka recenzji: Hayles

You May Also Like

0 komentarze