#31 Lutowy stosik Alice

by - 17:40


Niestety dla mnie ferie zimowe już się skończyły, dlatego wiem, że czasu na czytanie na pewno będę miała mniej. Mimo, to liczę, że uda mi się przeczytać w najbliższym czasie wszystkie zgromadzone przeze mnie książki i oczywiście je zrecenzować. W planie mam:


Od góry:
-"Obietnica następcy" Trudi Canavan
-"Fałszywy pocałunek" Mary E. Pearson
-"Dwór skrzydeł i zguby" Sarah J. Maas
-"Dziwna i taki jeden" Meagan Brothers
-"Żółwie aż do końca" John Green
-"Alcatraz kontra Bibliotekarze. Piasek Raszida" Brandon Sanderson


Na pewno w tym miesiącu pojawią się recenzje:
-"Trylogia Krucze pierścienie" Siri Pettersen
-"Moja druga młodość" Mira Kowal
oraz przedpremiero "Kredziarz" C.J. Tudor


A jak u Was plany czytelnicze? Co ciekawego chcecie przeczytać?
Macie czas na książki, czy go brakuje?
~Alice

You May Also Like

10 komentarze

  1. Ostatnio jakoś mi brakuje czasu na czytanie i czytam trochę mniej. Nie mam konkretnych planów, ale Twój stosik zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest ciężko. :/ Dziękuję! Mam nadzieję, że dobrze wybrałam sobie książki. ;)
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń
  2. Czytałam aż trzy książki z tego stosiku :D
    Sandersona - mega fajna, pozytywna ksiażka, pełna sarkazmu, Brandon od kompletnie innej strony.
    Fałszywy pocałunek - uuuu, jedna z lepszych młodzieżówek, a ACOWAR... Duże rozczarowanie :/
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ACOWAR nie nastawiam się jakoś specjalnie. Z kolei na całą resztę mocno liczę. :)
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tej nowej książki Greena, każda kolejna książka która przeczytałam po "Gwiazd naszych wina" była dla mnie kompletnym nieporozumieniem - zobaczymy co wyszło tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę na "Żółwie aż do końca". Wydaje mi się, że książka może mnie pozytywnie zaskoczyć. :)
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń
  4. Czekam na recenzje ,,Dziwna i taki jeden''!
    Pozdrawiam ciepło!

    https://cleosevhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę doczekać się tej książki. :D
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń