Carry on Book Tag

by - 17:00

Dawno nie było u nas Tag'ów. Dlatego powracamy, tym razem z wykonanym przez nas. W centrum zainteresowania znalazła się książka "Nie poddawaj się" autorstwa Rainbow Rowell, a dokładniej magiczne zaklęcia, jakie towarzyszyły nam podczas tej lektury. Wybrałyśmy osiem najlepszych i stworzyłyśmy z nich Tag.
 Mamy nadzieję, że się Wam spodoba!


1. "Więcej skruchy" - książka, za którą próbujesz się zabrać, ale nie możesz.
Alice: Będzie to Powrót na Ziemię Kass Morgan. Od dawna chciałam przeczytać tą pozycję, jednak kiedy w końcu znalazła się na mojej półce to jakoś nie mogę.
Hayles: Jest to Przebudzenie króla Maggie Stiefvater. Leży już na stole od ponad miesiąca i nadal czeka na swoją kolej. I chyba powoli jej czas nadchodzi XD 

2. "Życie na gorąco" - książka, która wywołała ogromne emocje.
Alice: Całkiem sporo było takich... Spośród nich chyba najbardziej wyryła mi się w pamięci Caraval autorstwa Stephanie Garber, ze względu na mocne zakończenie ;)
Hayles: Dużo emocji we mnie wzbudziło Oddam ci słońce, które zaszczytnie zasługuje na swoje wszelkie nagrody, ponieważ była to wyjątkowa książka. 


3. "W górę, w górę i pod chmurą" - książka, która powinna być na liście bestsellerów.
Alice: Mój wybór pada na Królową Tearlingu, która wyjątkowo skradła moje serce.
Hayles: Mroczniejszy odcień magii V.E. Schwab jest bardzo popularny na zagranicznym booktubie, jednak niestety u nas nawet nie miałam pojęcia, że ta książka została opublikowana.


4. "Ptaszek mi powiedział" - książka, którą ostatnio przeczytałeś z polecenia.
Alice: Było to Dziecka Odyna. Swego czasu można było wszędzie usłyszeć o tej powieści. Obecnie mam wrażenie, że nieco o niej zapomniano.
Hayles: Była to książka z polecenia Alice i połknęłam ją w jeden dzień. A tą zaszczytną pozycją było Byliśmy łgarzami, którą bardzo, bardzo polecam.

5. "Gra warta świeczki" - książka warta przeczytania i zakupienia.
Alice: Szóstka wron Leigh Bardugo. Nic dodać nic ująć - nigdy nie będę żałować jej zakupu :)
Hayles: Tych jest dużo, ale najbardziej moje serce skradły Dary anioła, które zawsze wszystkim polecam, jeśli jeszcze nie zapoznali się z twórczością Cassandry Clare. 



6. "Prawda, cała prawda i tylko prawda" - książka, która szczerze Ci się nie podobała.
Alice: Piąta pora roku J.K. Jemisen! Od dawna nie było takiej książki, która wzbudziła by we mnie tyle negatywnych emocji...
Hayles: Tak się zastanawiam i w sumie do najlepszych nie należała Milion odsłon Tash. Do połowy książka była interesująca, a potem akcja się dosyć rozmyła. 



7. ""Lotnik kryj się" - książka, na którą nie możesz się patrzeć.
Alice: Chętnie znowu bym wspomniała o Piątej porze roku, ale żeby się nie powtarzać będzie to Trzeci klucz Jo Nesbo. Niestety nie przypadł mi do gustu, a liczyłam na fajerwerki.
Hayles: Na zawsze będzie to Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe. Nawet, kiedy o niej myślę przechodzą mnie ciarki. 

8. "Sezamie, otwórz się" - książka, którą aktualnie czytasz.
Alice: Aktualnie jest to Zgnilizna czyli kontynuacja Dziecka Odyna. Jak już zaczęłam to chce skończyć tą trylogię ;)
Hayles: Aktualnie czytam czwartą cześć Szklanego tronu, czyli Królową cieni



I tym zaklęciem dochodzimy już do końca. Wszystkich chętnych zapraszamy do przeprowadzenia tego Tagu u siebie. Pamiętajcie tylko, żeby zostawić link w komentarzu!



You May Also Like

2 komentarze

  1. Nie widziałam jeszcze wcześniej tego tagu :) fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Jest to nasz autorski TAG
      Pozdrawiamy, Alice i Hayles

      Usuń