#4 i #5 Liebster Blog Award

by - 21:37


Od dawna na naszym blogu nie było nominacji do Liebster Blog Awards. Te pytania dostałyśmy już bardzo dawno, ale dopiero teraz znalazłyśmy czas, żeby na nie odpowiedzieć. Liczymy na to, że spodobają Wam się nasze odpowiedzi.
Pytania od Łowczyni książek :)

1. Podaj tytuł piątej książki z twojej biblioteczki. Jest fajna, czy raczej za nią nie przepadasz?
Alice: What if? A co, gdyby? - Tą książkę akurat bardzo lubię i cieszę się, że stanowi ona część mojej biblioteczki.
Hayles: W moim przypadku to będzie piąta część serii Pretty Little Liars, czyli Zepsute. Dawno czytałam tą książkę, ale pamiętam, że mi się podobała. Chociaż nie wiem, jakby to było teraz.
Znalezione obrazy dla zapytania favorite book gifs
2. Jesteś w jakiś książkowych fandomach?

Alice: Kilka różnych by się znalazło, choć ostatnio niestety jestem w nich mało aktywna. :/ 

Hayles: W tych to jestem od groma, ale główne to Potterhead, Czerwona Królowa i Shadowhunter. Muszę jednak przyznać, że bardziej aktywna jestem na tych serialowych forach. ;)




3. Twoje ulubione książkowe zwierzę?

Alice: Raczej nie posiadam... Jeśli muszę coś wymienić, to niech będzie to bogin-kot Toma Warda z Kronik Wardstone.

Hayles: Zdecydowanie będą to smoki Daenerys Targaryen. Bardzo chciałabym mieć trzy smoki, tak jak ona. Są to zwierzęta, które zawsze będą mogły mnie obronić, a po drugie mogłabym mówić na siebie: Mother of dragons.

Znalezione obrazy dla zapytania daenerys targaryen dracarys gif


4. Najbrzydsza okładka w twojej biblioteczce?

Alice: Na to miano zasługuje drugi tom Dziewczyn z Hex Hall pod tytułem Diable szkło. Szkoda, ponieważ większość zagranicznych okładek do tej książki jest naprawdę dobrych.

Hayles: Niestety będzie to jedna z moich ukochanych książek, czyli Mechaniczny anioł Cassandry Clare. Kupiłam tą powieść zanim jeszcze wydawnictwo postanowiło wydać tą ją w oryginalnych okładkach. 




5. Najgrubsza książka, którą przeczytałaś?

Alice: Jeżeli można tu zaliczyć całą Trylogię Czarnego Maga (1058 stron) w jedynym tomie, to będzie właśnie to. Jeżeli nie, to Słowa Światłości Brandona Sandersona (960 stron).

Hayles: George R.R. Martin nie próżnuje w pisaniu i jego Starcie Królów wraz z opisami rodów miało ponad 1000 stron. Jednakże było to 1000 stron wypełnione akcją i z ciekawością czytałam tą książkę. 

Znalezione obrazy dla zapytania favorite book gifs


6. Co najbardziej lubisz umieszczać na swoim blogu?

Alice: Chyba będą to Book Tagi. Chociaż zawsze chętnie też wrzucam posty ze zdjęciem stosiku książek, których recenzje pojawią się na blogu w najbliższym czasie.

Hayles: Zdecydowanie będą to Book Tagi. Bardzo lubię ich szukać wymyślać, a potem odpowiadać na pytania. A po drugie zawsze można poznać przez nie lepiej blogera . ;)




7. Czytasz fanfiction? Jeśli tak, to o kim?

Alice: Aktualnie nie. Ostatnio jestem skupiona tylko na książkach ;)

Hayles: Do jeszcze niedawna czytałam parę fanfiction, ale ostatnio mam coraz mniej czasu. A ten czas wolę spożytkować na seriale i zwyczajne książki. Chociaż nie gardzę dobrze napisanym fanfiction.:)
Znalezione obrazy dla zapytania fanfiction gifs




8. Czy jest taka książka, którą przeczytałaś dwa razy?

Alice: Tak! Nie poddawaj się autorstwa Rainbow Rowell oraz piątą i szóstą część Zwiadowców Johna Flanagana.

Hayles: Pamiętam, że jak miałam trzynaście lat dwa razy przeczytałam Przed świtem. Potem nie udało mi się już nic przeczytać. 




9. Twoja ulubiona książkowa kraina?

Alice: Dużo jest takich i jedną z nich jest świat przedstawiony w Atramentowym sercu Corneli Funke. Oczarował mnie od samego początku i mam z nim same dobre wspomnienia.

Hayles: Jest ich bardzo dużo, ale bardzo bym się chciała znaleźć w świecie Czerwonej Królowej, gdzie mogłabym być Srebrną z jakimiś ciekawymi mocami. 

Znalezione obrazy dla zapytania favorite book world  gifs


10. Która książkowa bohaterka mogłaby zostać twoją przyjaciółką?

Alice: To naprawdę trudny wybór. Myślę, że dogadałabym się z Kate - bohaterką Wyścigu śmierci. Pamiętam, że od początku książki lubiłam ją i potrafiłam zrozumieć.

Hayles: Będzie ciężko wybrać jakąś panią, bo zazwyczaj nie przepadam za bohaterkami żeńskimi. Jednak mój wybór padnie na Larę Jean, która była słodka, kochana i na pewno byłaby oddaną przyjaciółką. 




11. Twoja książkowa miłość?
Alice: Tych jest dużo XD Tym razem wymienię Graysona z Trylogii Snów. Szybko go polubiłam za charakter i osobowość. Chętnie bym go spotkała w realu.
Hayles: A kto nią nie jest? XD Jednak bardzo długo w moim sercu swoje miejsce zajmuje Jace z Miasta Kości. Do tej pory uwielbiam go za jego humor i z wielką chęcią poszłabym z nim zapolować na demony.
Znalezione obrazy dla zapytania jace wayland gifs

You May Also Like

0 komentarze