Stosik Wakacyjny :)

by - 22:04

Na wstępie chciałam przeprosić, że mnie tak długo nie było, ale byłam na wakacjach i nie miałam czasu na pisanie recenzji. Tylko książki udało mi się czytać. Z wakacji powracam oczywiście z nowymi pozycjami w biblioteczce, których nie mogę się już doczekać. A oto mój stosik.



Od góry:
-"Harry Potter and the Half-blood Prince" J.K.Rowling- zdobycz z biblioteki
-"The Vampire Diaries Stefan's Diaries vol.1 Origins" L.J. Smith-j.w.
-"Broken Hearts, Fences and other things to mend" Katie Finn- mały zakup
-"The Geography of You and Me" Jennifer E. Smith- j.w.








Od góry:
-"Gwiazd Naszych Wina" John Green- zakup przed oglądnięciem filmu
-"Pozory Mylą" Sara Shepard- wyczekiwana premiera
-"Pretty Lillte Liars Skruszone" Sara Shepard - j.w

You May Also Like

0 komentarze