Recenzja: The Vampire Diaries.Stefan's Diaries vol. 1 Origins L.J. Smith

by - 12:43

źródło
„The year is 1864 and the Civil War rages on. But seventeen- year-old Stefan Salvatore is fighting a battle all his own. Engaged to marry someone he does not love, Stefan falls for a mysterious girl named Katherine. With her gleaming curls and mischievous brown eyes, Katherine is beautiful and seduction… but she also harbors a dark secret: She’s a vampire.
Based on the popular CW TV show inspired by the bestselling novels, Stefan’s Diaries reveals what really happened between Stefan, Damon, and Katherine – and how the Vampire Diaries love triangle began.” Źródło [link]

 O The Vampire Diaries słyszałam już od dawna. Nigdy jakoś nie ciągnęłam to tej pozycji. Ani książka, ani serial nie wydawał mi się ciekawy. Jednak mimo wszystko zaczęłam przez przypadek oglądać serial i wciągnął mnie. Później kiedy poszłam wypożyczyć Harry’ego, skusiłam się też na The Vampire Diaries. Oczywiście po wypożyczeniu skapnęłam się, że to są pamiętniki Stefana, ale jak już wypożyczyłam to trzeba przeczytać. W sumie zaczęłam się cieszyć, bo wreszcie będę więcej wiedzieć o Katherine.

Język, którym pisze autorka jest nie wymagający, jednak bardzo się postarała i starała się opisywać świat tak, jakby Stefan to widział. Musiała się trzymać zasad jakie panowały w XIX wieku. Przez to pewnie książka wprowadza w świetny nastrój.

Historia zaczyna się w momencie, w którym przyjeżdża Katherine Pierce. Jest w niej coś innego i wszyscy wtajemniczeni wiedzą kim jest owa dziewczyna, ale dla tych którzy nie zapoznali się z serialem i książką, niech nadal pozostanie zagadką. Po paru dniach wraca z wojny brat Stefana, Damon. <3 I w tym momencie zaczyna się zabawa.

Zacznijmy od Stefana. Nie denerwuje jako narrator. Ale nie ujął mnie za serce. Z opisu jest przystojnym młodym mężczyzną i jest bardzo poukładany. Jego jedyną wadą jest to, że nie umie przeciwstawić się ojcu. Niestety ojciec to wykorzystuje i wybiera mu dziewczynę, której ma się oświadczyć. A Stefan już oddał swe serce innej dziewczynie.

źródło
Damon Salvatore to starszy brat Stefana. Mimo, że są rodzeństwem nic ich praktycznie nie łączy. Może tylko krew. Damon jest przystojnym mężczyzną, który może mieć dwadzieścia parę lat. Nigdy nie słucha się ojca i tylko się z nim kłóci kiedy wraca do domu. Dla mnie Damon to po prostu najlepsza postać, ponieważ rzuca kąśliwe uwagi i jest śmieszny. Damon kiedy po raz pierwszy spotkał Katherine, wręcz się w niej zakochał jak pewnie każdy facet, który ją spotkał.

I na koniec została nam Katherine. Od pierwszego spotkania było w niej cos tajemniczego i niebezpiecznego. Zapewne domyślacie się o co chodziło. Z wyglądu była piękną młodą kobietą. Odważna i szalona, a każdy chłopak się za nią odwracał, co wykorzystywała. Nie pałałam do niej miłością, ale też nie nienawidziłam. Była dla mnie dość obojętna, nie tak jak dla Stefana czy Damona.

Przy zakończeniu nie było jakiś fajerwerków. Skończyło się najbardziej prawdopodobnie jak tylko można by było wymyśleć. Jak tylko przy jakiejś okazji wpadnie mi w ręce druga część Pamiętników Stefana na pewno przeczytam. Nie jest to jednak książka, przy której rzucam wszystkie moje obowiązki, bo muszę kupić następny tom. Jednak polecam osobą, które chcą się jak najwięcej dowiedzieć o Stefanie i jego życiu w XIX wieku.

Tytuł: The Vampire Diaries Stefan’s Driaries vol.1 Origins
Autor: L.J. Smith
Seria: Stefan’s Diaries tom 1
Wydawnictwo: HarperTeen
Ilość stron: 237
Ocena: 8/10

Autorka recenzji: Hayles

You May Also Like

2 komentarze

  1. Non vi è alcun dubbio sul fatto che l’acquisto di articoli di moda di falsi orologi fascia alta non è una necessità, ma è un modo per le persone di godere delle repliche orologi cose belle della vita, e si dà la possibilità di avere un maggiore senso di fiducia e di realizzazione. Quando un individuo decide di fare un grande orologi replica acquisto per ornare se stessi, di solito è fatto da un grande sentimento di raggiungere i propri obiettivi. E ‘anche un modo per mostrare agli altri che il duro lavoro può davvero pagare.

    OdpowiedzUsuń
  2. Another Wall Street woman turned designer is Joanna Lau, a 27-year-old who left finance behind to pursue replica handbags. Ms. Lau left the boys club behind to found Jemma, a replica handbags line for the working woman. When she couldn’t find a handbag that would fit everything but not look like a bulky briefcase, she decided to design her own. She now sells top fake handbags her gucci replica handbags direct-to-consumer, and they have room for everything from a laptop to a tablet, with organization pockets for pens and lipsticks.

    OdpowiedzUsuń