Recenzja: ,,Czerwień Rubinu'' Kerstin Gier

by - 21:43

,,Gwendolyn ma szesnaście lat, dwoje rodzeństwa, oddaną przyjaciółkę w klasie i lekko dziwaczną rodzinę. Z dnia na dzień dowiaduje się, że jest obdarzona genem podróży w czasie. Drugim podróżnikiem jest niejaki Giedon - bezczelny, arogancki, choć bosko przystojny młodzian, który tajną misję najchętniej zachowałby wyłącznie dla siebie. Ale bez Gwendolyn nie uda mu się misji wypełnić...''

Czerwień Rubinu to pierwszy tom serii Trylogii czasu. Książka porusza temat podróży w czasie i jest jedną z pierwszych tego typu pozycji, z jaką miałam okazję się zapoznać.

Po tajemniczym prologu, powieść rozpoczyna się spokojnie. Ze strony na stronę coraz bardziej zaczyna się rozkręcać. Poznajemy główną  bohaterkę - Gwendolyn. Szybko ją polubiłam, co sprawiło, ze chętnie czytałam o jej przygodach.

Zakończenie książki bardzo mi się podobało. Pozostawiło po sobie bardzo wiele tajemnic, które na pewno chętnie odkryję wraz z kolejną częścią pod tytułem "Błękit szafiru".

Tytuł: Czerwień Rubinu
Autor: Kerstin Gier
Seria: Trylogia czasu tom 1
Wydawnictwo: Egmont
Ilość stron: 341
Ocena: 8/10
Autorka recenzji: Hayles

You May Also Like

0 komentarze