Receznja: "Czarna loteria" Tess Gerritsen

by - 16:41

źródło
„To miał być banalny zabieg chirurgiczny, ale pacjentka, pielęgniarka miejscowego szpitala, umarła niespodziewanie na stole operacyjnym.
O błąd w sztuce lekarskiej zostaje oskarżona anestezjolog Kate Chesne. Wynajęty przez rodzinę adwokat, David Ransom, jest całkowicie przekonany o winie Kate. Jednak gdy w tajemniczych okolicznościach ginie kolejna pielęgniarka, David zmienia zdanie. Nagle dociera do niego, że morderca wybiera swoje ofiary spośród pracowników szpitala.
David zaczyna stawiać te same pytania, na które rozpaczliwie poszukuje odpowiedzi Kate.” Źródło.

Imię i nazwisko autorki od dłuższego czasu przewijało się przed moimi oczami. W księgarniach przechodziłam przez dział thriller, a jej książki zajmowały większość miejsca. Każdy, kto czytał dzieła Tess Gerritsen mówił o nich bardzo dobrze. Po części czułam presję, żeby coś przeczytać. Muszę dodać, że u mnie w domu znajdują się prawie wszystkie książki autorki. Miałam, więc do wyboru, do koloru. No i padło na „Czarną Loterię”, która na swój sposób mnie oczarowała.

Tess Gerritsen, jest uważana za najlepszą osobę piszącą thrillery medyczne. Stephen King mówi, że u niego w domu czyta się każdą jej książkę. I ja muszę powiedzieć, że dawno nie czytałam tak dobrej historii. Wszystko łączyło się w spójną całość. Każdy wątek jest świetnie przemyślany. Każda postać ma swoją niepowtarzalną historię. Przez to książkę czyta się niesamowicie dobrze i strasznie szybko można odpłynąć.
źródło
Już od pierwszych stron akcja toczyła się prędko.  Nawet człowiek nie zdążył się obejrzeć, a zostały znalezione dwa trupy. A jak wiadomo, im dalej w las, tym więcej drzew. A o jedno z tych śmierci jest oskarżona nasza główna bohaterka, Kate.  Kate, której nigdy nie zdarzył się najmniejszy błąd. A teraz będzie musiała odpowiadać przed sądem, a kobiecie nikt nie wierzy. Na jej nieszczęście po drugiej stronie stoi najlepszy prawnik, który odebrał prawo do wykonywania zawodu wielu lekarzom.

Zakończenie było fenomenalne. Zagadka się rozwiązała i niestety wszystkie moje podejrzenia były błędne. Narobiło mi również wielkiej ochoty na następne książki autorki.

Tytuł: Czarna Loteria
Autor: Tess Gerritsen
Wydawnictwo: Harlequin
Ilość Stron: 284
Ocena: 10/10

Autorka recenzji: Hayles

You May Also Like

0 komentarze