"Anioł" L.A. Weatherly

by - 20:09

„ Siedemnastoletnia Willow, w szkole uważana za dziwaczkę, jest... jasnowidzem! Potrafi zajrzeć w przyszłość innych, zna ich marzenia i słabe punkty - wystarczy, że ich dotknie. Willow nie wie, że jest aniołem i że to bardzo niebezpieczne dla ludzi, bo anioły wcale nie są dobre ani łaskawe. Tymczasem rok starszy Aleks, członek elitarnej grupy Zabójców Aniołów, dostaje specjalne zadanie: ma zlikwidować Willow. Nieoczekiwanie oboje zaczynają się sobie podobać, co ściąga na nich wielkie kłopoty...”

Anioł bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bałam się, że będzie to kolejna książka, w której akcja będzie średnia , a bohaterowie będą płytcy jak kałuża. Jednak wszelkie wątpliwości zostały rozwiane w prologu. Po pierwszych zdaniach wiedziałam, że szybko wciągnę się w powieść i przeczytam ją w rekordowym czasie. Autorka pisze bardzo prostym, ale przyjemnym w czytaniu językiem.  Akcja była zwięzła i sprawiała wypieki na mojej twarzy. Końcówka książki bardzo mnie zaskoczyła. Myślałam, że skończy się nudno i bardzo przewidywalnie. Niestety strasznie się pomyliłam.  Nie mogłam oderwać się od książki, dopóki nie przeczytałam ostatniego słowa.

Willow jako główna bohaterka bardzo mnie zaskoczyła. Nie była jedną z tych dziewczyn, które czekają aż je książę na białym koniu je uratuje. Z opisu w powieści można się dowiedzieć, że jest piękna. Jednak nie jest popularna, tylko jest szkolną dziwaczką, która podaje się za jasnowidzkę. Jej charakter nie denerwuje. Jest miła i bardzo dorosła jak na swój wiek. Wychowana bez ojca, a matka jest chora psychicznie.

Alex jako drugi z głównych bohaterów na początku nie przypadł mi do gustu. Wydawał mi się  twardym nastolatkiem, który niczego się nie boi i jest najlepszy w zabijaniu aniołów. Niestety było to kolejną moją pomyłką. Okazał się wrażliwym chłopakiem, który jest szaleńczo zakochany w Willow. Jest bardzo podobny pod względem dorosłości do Willow. Jego rodzice obydwoje zmarli na okropne choroby, a jego ukochany brat zginął na polowaniu na anioły.

Książka bardzo ciekawa i warta polecenia. Dla osób, które kochają romansy, ale też dla osób, które  uwielbiają akcje. Nie mogę się doczekać kiedy sięgnę po następną część trylogii.
Tytuł: Anioł
Autor: L. A. Weatherly
Wydawnictwo: Świat Książki
Stron: 400
Ocena: 9/10
Autorka recenzji: Hayles

You May Also Like

0 komentarze