Recenzja: "Always and forever, Lara Jean" Jenny Han

by - 10:22


"Lara Jean is having the best senior year a girl could ever hope for. She is head over heels in love with her boyfriend, Peter; her dad's finally getting remarried to their next door neighbor, Ms. Rothschild; and Margot's coming home for the summer just in time for the wedding.
But change is looming on the horizon. And while Lara Jean is having fun and keeping busy helping her father's wedding, she can't ignore the big life decisions she has to make. Most pressingly, where she wants to go to college and what that means for her relationship with Peter. She watched her sister Margot go through there growing pains. Now Lara Jean's the one who'll be graduating high school and leaving for college and leaving her family - and possibly the boy she loves - behind.
When your heart and head are saing two different things, which one should you listen to?" Źródło


Po ponad roku wracam do trylogii, w której się zakochałam i nie jestem w stanie powiedzieć, jak cudownie pisze Jenny Han. Dlatego bardzo żałuje, że w Polsce został wydany tylko pierwszy tom, czyli Do wszystkich chłopców, których kochałam.

lara jean and peter kavinsky JUST omg <3 Jenny Han is doing everything rightJak pierwsze dwie części były słodkimi i zabawnymi opowieściami o amerykańskim liceum, ale zmienia się to w finałowym  tomie. Nadal książka jest urocza, jednak stawia bohaterkę przed wyborem college'u, co nadaje jej powagi. Dzieje się tak, ponieważ Lara Jean musi zacząć myśleć czy gonić za marzeniami, czy zostać z ludźmi, których kocha.

To za co kocham książki Jenny Han to ich humor i lekkość. Zawsze czytam je w jeden dzień, ewentualnie dwa. Równocześnie też przekazują wiele życiowych prawd i przypominają, o tym co najważniejsze. I może nie jest to górnolotna książka, która ma w sobie parę typowych elementów dla książek dla nastolatek to jest bardzo przyjemna podczas czytania.

Przy zakończeniu byłam równie szczęśliwa, co smutna. Ta trylogia minęła mi bardzo szybko i szkoda było mi ją kończyć. Dlatego też nie mogę się doczekać następnych książek autorki. Za to jestem szczęśliwa po przeczytaniu Always and Forever, Lara Jean, ponieważ zakończyła się w sposób satysfakcjonujący i pełen emocji. Polecam trylogię To All the Boys I've Loved Before każdej dziewczynie, która chce się trochę pośmiać podczas czytania.

Tytuł: Always and Forever, Lara Jean
Autor: Jenny Han
Seria: To All the Boys I've Loved Before tom:3
Wydawnictwo: Simon&Schuster
Ilość stron: 336
Ocena: 9/10
Autorka recenzji: Hayles


You May Also Like

13 komentarze

  1. Nie jest to książka w moich klimatach, dlatego podziękuję. Czasami lubię sięgać po takie lekkie książki, ale jeśli już to wolę fantastykę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię fantastykę, ale oprócz tego lubię też romanse. :)
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  2. Szkoda, że u nas został wydany tylko pierwszy tom, bo brzmi ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przyszłości będzie w całości wydana. ;*
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale pewnie znajdziesz sobie coś ciekawego. ;)
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
    2. Jak się skończy ostatni tom? Z kim będzie lara?

      Usuń
  4. Szkoda że nie wydali całości - pamiętam jak ta seria pojawiła się w Stanach i amerykańscy booketuberzy strasznie chwalili te książki a ja czekałam. Czekaaałam. Czekaaaałam. Chyba faktycznie skusze się i przeczytam po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób tak, bo jeszcze pewnie się naczekasz, a książka jest warta przeczytania <3
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
    2. Jak sie skonczy ten ostatni tom? Z kim będzie lara?

      Usuń
  5. czy mogłabym się spytać jakie jest zakończenie tej opowieści......

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś może wie czy Always and Forever wyjdzie w polskiej wersji?🙄😪

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy w Polsce jest już dostępny finał książki w wersji polskiej?

    OdpowiedzUsuń