#30 stosik styczniowy Hayles

by - 17:07


Nowy rok oczywiście trzeba zacząć książkami. Ja postanowiłam rozpocząć 2018 zróżnicowanie. Uda mi się zakończyć jedną ze słodszych trylogii jakie przeczytałam, ale też skuszę się na rozpoczęcie dwóch innych trylogii, jednej z pogranicza fantasy, a drugie science-fiction. A wy jakie macie plany na styczeń?
Od góry:
-"A darker shade of magic" V.E. Schwab
-"A gathering of shadows" V.E. Schwab
-"Always and forever, Lara Jean" Jenny Han
-"The treatment" Suzanne Young
-"Across the universe" Beth Revis

You May Also Like

8 komentarze

  1. Ciekawy stosik. ;) U mnie planów nie ma, jeszcze nie wiem co będę czytać w tym miesiącu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie robię planów.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planów żadnych - raczej będą to przypadkowe książki z wyjątkiem jednej, która została napisana przez V. E Schwab. Swoją drogą polecam jej książki choć Mroczniejszy Odcień Magii może się wydać nieco nudny lecz nie warto się zniechęcać bo drugi tom jest o wiele lepszy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stos. Ja nie mam planów - czas pokaże co przeczytam. Wszystkiego dobrego w 2018 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego 2018 :) Liczę, że ten rok będzie owocował w dużo książek
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  5. Nie kojarzę żadnej z tych książek. Powodzenia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam czytać i jest to jeden z lepszych moich stosików, jakie miałam ;) Dzięki
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń