TV series Book Tag część 1

by - 22:32

Seriale nas otaczają wszędzie. Chyba nie ma osoby, która nie oglądała przynajmniej jednego serialu lub jednego odcinka. My postanowiłyśmy się zainspirować jednymi z popularniejszych produkcji. Ze względu na ich dużą liczbę rozbiłyśmy ten Tag na dwie części. Oto pierwsza:

1.Once upon a Time - książka, w której rzucona jest straszna klątwa. 

Znalezione obrazy dla zapytania once upon a time opening gifs
Alice: Na początku nie mogłam niczego tu dopasować, aż w końcu przypomniałam sobie, że Dwór cierni i róż miał w sumie w sobie potężną klątwę. Nie mogę nic więcej o niej powiedzieć, ponieważ byłby to spoiler.
Hayles: Wiele klątw przewinęło się przez książki i filmy, jednak jedną z bardziej uciążliwych i strasznych w skutkach była to klątwa rzucona na Dzielnicę Cudów w pierwszym tomie Serii o Nikicie Anety Jadowskiej. Nikt z mieszkańców nie mógł opuścić swojej dzielnicy, a każdy, to do niej wchodził musiał pamiętać, że nie może w niej spędzić całego dnia, bo utknie się w niej na zawsze. 

2.Game of thrones - książka, którą wszyscy czytają i znają.
Znalezione obrazy dla zapytania game of thrones opening gifs
Alice: Wydaje mi się, że mogę tu zakwalifikować Szklany tron Sarah J. Maas. Nawet jeśli ktoś nie czytał tej książki, to na pewno o niej słyszał.
Hayles: Chyba nie ma osoby, która nie przeczytała Gwiazd naSzych wina Johna Greena. 

3.The Walking Dead - książka z przerażającymi potworami i światem, w którym nie chcielibyśmy się znaleźć. 
Znalezione obrazy dla zapytania the walking dead opening gifs
Alice: Choć uwielbiam i podziwiam świat stworzony przez Josepha Delaneya w Kronikach Wardstone, raczej wolałabym się tam nie znaleźć. Mnóstwo przerażających kreatur i niebezpieczeństw czyhających na każdym rogu, nie zachęca do życia wśród nich.
Hayles: Bardzo, ale to bardzo nie chciałabym się znaleźć w świecie z serii Gone. Przerażające zwierzęta, plagi, ale też niektóre moce nastolatków przyprawiają mnie o dreszcze i wątpię, czy pragnęłabym się tam znaleźć. Już chyba wolałabym walczyć z zombie u boku Ricka, Daryla i Michonne. 

4.Friends - krótka i bardzo śmieszna książka, którą każdy powinien przeczytać.
Znalezione obrazy dla zapytania friends opening gifs
Alice: Zawsze z dużym uśmiechem wspominam Zwiadowców Johna Flanagana i słowne potyczki miedzy głównymi bohaterami. Może ciężko powiedzieć, że książki z tej serii są krótkie, ale nic innego nie przychodziło mi do głowy.
Hayles: Pamiętam, że bardzo śmiałam się przy Zupa musi być Magdy Kołodkiewicz. I mimo, że czytałam ją z trzy lata temu to z chęcią bym do niej wróciła.

5.Stranger things - wielki hit, po którym nikt się tego nie spodziewał.
Znalezione obrazy dla zapytania stranger things opening gifs
Alice: Nie wiem czy to, aż taki hit, ale przez długi okres bardzo głośno było o Czerwonej królowej Victorii Aveyard. Zapowiadała ona się dobrze, ale mało kto się spodziewał, że uzyska taki rozgłos.
Hayles: Kiedy po raz pierwszy usłyszałam o Illuminae nie chciało mi się uwierzyć, że jest ona tak popularna. Jednak kiedy ją przeczytałam, od razu zrozumiałam i teraz gorąco polecam wszystkim tą książkę.

6.Gotham - książka pełna złoczyńców.
Znalezione obrazy dla zapytania gotham opening gifs
Alice: Tu po głowie krąży mi Szóstka wron Leigh Bardugo. W tej książce mało kto nie był związany z przestępczością.
Hayles: Wiele złoczyńców było w Zakonie Mimów Samanthy Shannon. Oprócz Emmitów, którzy są cały czas zagrożeniem to pomiędzy gangami była rywalizacja i byli oni dla siebie wrogami. Złoczyńcą także był cały rząd, który zabijał wszystkich jasnowidzów. 

7.Once upon a time in wonderland - dodatek do serii, który był zaskakująco dobry.
Znalezione obrazy dla zapytania once upon a time in wonderland
Alice: Przyjemne wspomnienia mam z Uczennicą maga Trudi Canavan. Książka opowiadała o czasach przed Gildią magów i stanowiła fajne wprowadzenie do samej Tylogii Czarnego Maga.
Hayles: Moim ulubionym dodatkiem do serii było Destroy me. Opowiadał on o historii Warnera po tym, jak Julia od niego  uciekła. 

You May Also Like

6 komentarze

  1. "Gwiazd naszych wina" czytała na pewno duża większość czytelników, bardzo często widzę tą książkę w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest to bardzo popularna książka, która przecież parę lat temu była największym hitem. :)
      Pozdrawiamy, Alice i Hayles

      Usuń
  2. Ja uwielbiam "Gwiazd Naszych Wina" no i chyba nie ma osoby, która anie znałaby tej książki czy choćby filmu :)
    świetny pomysł na Tag!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo <3 I tak, chyba nie ma osoby, która nie słyszałaby o "Gwiazd naszych wina".
      Pozdrawiamy, Alice i Hayles

      Usuń
  3. Uwielbiam Stranger Things :) I też nie spodziewałam się, że aż tak przypadnie mi do gustu. Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon (już niedługo!)

    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń