Jesienne podsumowanie

by - 19:27



Za oknami pada już śnieg, a do świąt coraz bliżej. To znak, że zbliża się okres zimowy i czas najwyższy by podsumować oraz przedstawić pięć najlepszych książek, które zapewniały najlepsze towarzystwo podczas minionych jesiennych dni i miały największe zainteresowanie wśród Was.

1. "Zanim się pojawiłeś"
2. "Silver. Druga księga snów"
3. "Niebezpieczne kobiety"
4. "Miasto cieni"
5. "Harry Potter and the Cursed Child" J.K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne

I to tyle w dzisiejszym poście. W naszym pięknym mieście już pada śnieg, więc możemy szczerze powiedzieć, że zima nadeszła. Mamy nadzieję, że miło spędziliście jesienne wieczory i były one przepełnione książkami.


Znalezione obrazy dla zapytania winter is coming gif



You May Also Like

8 komentarze

  1. Wieczór bez książki to wieczór stracony, chyba że studia nie pozwalają na to, różnie bywa ;) U mnie za to deszcz, ale przyjemnie czyta się i słyszy krople uderzające o szybę :)
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym deszcz od śniegu, ale trzeba jakoś przeżyć XD
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  2. Oboże, to zdjęcie z żółtym liściem jest śliczne! <33
    Czytałam tylko "Zanim się pojawiłeś" nie było złe - ale to nie mój gatunek xD
    Ale za to chcę przeczytać całą resztę pozycji - oprócz HP xD
    I u mnie śniegu nie ma, deszcz :((
    Pozdrawiam! :D
    Osobisty ósmy księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg u nas już się stopił, ku mojemu szczęściu. Życzę miłego czytania. I zgadzam się to zdjęcie jest przecudowne. Wszystko dzięki Alice, która jest mistrzynią robienia zdjęć <3
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  3. Właśnie teraz czytam Zanim się pojawiłeś i jestem pod wrażeniem! A Harry Potter to dla mnie mistrzostwo tego miesiąca.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie życzę miłego czytania <3
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  4. piękne, takie proste, a wymowne zdjęcie na samym początku <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jest mi niezmiernie miło :)
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń