#13 Lipcowy stosik Hayles

by - 10:24






Lipiec się rozpoczął, a wakacje trwają w najlepsze. Książki, które będą mi towarzyszyć w tym miesiącu są z różnych gatunków i mam nadzieję, że każda z nich będzie cudowna. Najbardziej nie mogę się doczekać Simon oraz inni homo sapiens. Mam nadzieję, że wakacje lub urlop miło Wam mija i macie mnóstwo czasu na czytanie. A teraz czas na przedstawienie książek.

Od góry:
- "Simon oraz inni homo sapiens" Becky Albertalii - dostałam ją w EpikBoxie i już nie mogę się jej doczekać.
-"Nigdy nie gasną" Alexandra Bracken - druga część Mrocznych Umysłów, która jest u mnie na półce od dłuższego czasu.
- "Balerina. Życie w tańcu" Misty Copeland - książka dla każdej tancerki
- "Requiem" Lauren Oliver - czas zakońćzyć trylogię Delirium
- "Przebudzona o świcie" C.C. Hunter - mam nadzieję, że dalsza historia Kylie mnie pozytywnie zaskoczy
- "Zabrana o zmierzchu" C.C. Hunter - j.w.

Autorka recenzji: Hayles

You May Also Like

0 komentarze