#31 Lipcowy stosik Alice

by - 21:50

Lipiec kojarzy się przede wszystkim z wakacjami i dużą ilością czasu wolnego. To oczywiście oznacza szansę na nadrobienie, a raczej wygrzebanie się z książkowych zaległości. W najbliższym czasie będę zajmować się książkami, z których część przywiozłam ze Spotkania z CzytamPierwszy.pl w Krakowie, a część udało mi się zdobyć podczas ostatniej wizyty w bibliotece. Oto one:

Od góry:
- A.B.C. Agatha Christie
- Drugi krąg Ewa Białołęcka
- Naznaczeni błękitem Ewa Białołęcka
- Żniwiarz. Pusta noc Paulina Hendel
- Początek wszystkiego Robyn Schneider
- Mirror mirror Cara Delevingne
- Księga kłamstw Teri Terry


A jak Wasze plany czytelnicze? Znacie może jakiś z przedstawionych tytułów? :)


Autorka postu: Alice

You May Also Like

10 komentarze

  1. Życzę miłej lektury. Jeśli chodzi o mnie zazwyczaj nie robią planów czytelniczy, bo rzadko kiedy coś z nich wychodzi. Jedyne, co wiem, to to, że będę nadrabiać zaległości recenzenckie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również mam parę zaległości do nadrobienia. ;)
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń
  2. ''Mirror mirror'' i ''Żniwiarz'' czekają na mojej półce na swoją kolej. :D Czytałam kiedyś ''A.B.C.'' i pamiętam, że podobała mi się ta książka, ale ja lubię powieści Agathy Christie. :) Zaczytanego lipca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to widzę, że dwie książki mamy wspólne. :D Również życzę lipca pełnego książek!
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń
  3. Plany planami, a życie życiem ;) U mnie zawsze tak jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie często sprawia, że wszystkie plany idą w łeb. ;D
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń
  4. Interesuje mnie ta książka Cary Delevinge :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dłuższego czasu na nią polowałam i w końcu udało mi się zdobyć. :) Też jestem bardzo jej ciekawa.
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń
  5. Kojarzę tytuły, ale żadnej z powyższych nie miałam okazji czytać. Ja niestety w lipcu będę jak w kołowrotku, więc pewnie ilość przeczytanych książek zmaleje! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale może w sierpniu uda Ci się coś nadrobić? ;)
      Pozdrawiam, Alice

      Usuń