#30 Majowy Stosik Hayles

by - 23:33




Mimo że majówka powoli dobiega końca to nie ma się czym martwić, bo już można odliczać dni do wakacji. Ale póki jeszcze mamy początek maja, postanowiłam zrobić sobie małe plany czytelnicze. Przewija się u mnie trochę klasyki, obyczajówek, ale też mam zbiór opowiadań, w którym znajduje się prawie wszystko. A jak wyglądają Wasze plany na maj? Czy raczej nie macie konkretnych książek w planach? 
Od góry: 
- Czy wspominiałam, że za Tobą tęsknię? Estelle Maskame
-Duma i uprzedzenie Jane Austen
-Bez serca Marissa Meyer
-Po zmierzchu Alexandra Bracken
- Because you love to hate me Ameriie 
Znalezione obrazy dla zapytania may gif
Autorka posta: Hayles

You May Also Like

5 komentarze

  1. Ale piękne książki wybrałaś sobie na maj. "Duma i uprzedzenie" to cudowna historia. Zazdroszczę ci również książki "Bez serca" :) ja planuję przeczytać w maju "Nieznośny ciężar tajemnic", "Tajnego Agenta", "Armadale" Collinsa (to będzie trudne, bo to cegła straszna). Powodzenia!

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnych chwil z książkami :)

    Pozdrawiam
    http://zksiazkanakanapie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam już wakację ^^ Niestety ze swoim stosikiem ruszę dopiero po maturze z chemii czyli koło 17 maja. Mam w nim między innymi "Czerwone słońce" "Fancerzy burzy", "Domona luster" i "Króla kiera" ^^

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytałabym pierwszą książkę ^^ Życzę miłego czytania!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń