#28 wrześniowy stosik Hayles

by - 18:10


I wrzesień niestety się zaczął. Jeszcze wczoraj było piękne słońce i 30 stopni, a dzisiaj zaledwie 15 oraz cały dzień pada. Mam nadzieję, że wakacje minęły Wam dobrze i, że uczniowie przygotowali się na rok szkolny, który rozpoczyna się już za parę dni. Mimo jednak przygnębiającej pogody następujące książki pozwolą mi przetrwać te pochmurne dni.
Od góry:
-The upside of unrequited Becky Albertalli
- The unbecoming of Mara Dyer Michelle Hodkin
- The Program Suzanne Young
- Gemina Amie Kaufman, Jay Kristoff
- The Outliers Kimberly McCreight
Znalezione obrazy dla zapytania hello september gif


You May Also Like

6 komentarze

  1. Wszystko po angielsku? Zdolna jesteś, też bym tak chciała.
    Życzę zaczytanego września.

    Pozdrawiam
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystkie są po angielsku. Dziękuję bardzo i nawzajem :*
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  2. Niezłe plany! Życzę powodzenia :)

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że Twoje plany też są duże. :)
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń
  3. Ja całe szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji :D. A co do twojego stosiku... ładny! Ja nabyłam podobną ilość książek do twojej :). Miłego czytania i... wdrożenia się w we wrzesień!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ci tego miesiąca. :) Dziękuję i nawzajem.
      Pozdrawiam, Hayles

      Usuń