#15 Wrześniowy stosik Hayles

by - 15:40




Niestety wakacje już się skończyły i wszyscy uczniowie wracają do szkoły. Jednak nie trzeba się smucić, ponieważ nasz wolny czas nadal mają umilać książki. Ja w tym miesiącu postawiłam na wszystkie anglojęzyczne książki, aby się trochę podszkolić w tym języku.

Od góry:
-"Throne of Glass" Sarah J. Maas - książka, o której wiele pozytywnego słyszałam i chciałam się dowiedzieć, czy rzeczywiście jest tak dobra, jak wszyscy mówią.
-"Stray" Elissa Sussman - usłyszałam o niej u mojej ulubionej booktuberki. Czas przyszedł, aby zobaczyć czy fabuła mnie wciągnie czy raczej nie.
-"To All the Boys I've Loved Before" Jenny Han - książka jeszcze wakacyjna, ale jest dopiero wrzesień i można jeszcze poczytać trochę lżejszych książek.
-" P.S, I Still Love You" Jenny Han - od razu chciałam przeczytać kontynuację, która nie zostanie przetłumaczona na polski
-" Harry Potter and the Cursed Child" J.K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne - I jest! Długo wyczekiwana premiera i w dzień wydania wybrałam się Barnes&Noble (niestety nie byłam tam o północy, a były ponoć jakieś zabawy i konkursy) i kupiłam mojego ukochanego Harry'ego Potter'a.

A jak wygląda Wasz stosik?

Autorka postu: Hayles

You May Also Like

0 komentarze