#4 Styczniowy stosik

by - 16:46

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale koniec semestru się zbliża i musiałam się uczyć. Jednak mimo wszystko pojawiło się parę nowych pozycji do przeczytania, a ja mam nadal zaległe. :)


A oto moje nowe książeczki. Od góry;
-"Błękitna godzina" Alyson Noel - jedna z książek kupionych bardzo dawno 
-"Ever" Alyson Noel - j.w.
-"Szeptem" Becca Fitzpatrick- prezent świąteczny :)
- "Nigdy, przenigdy" Sara Shepard - długo wyczekiwana premiera
- "Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare- również świąteczny prezent. Niedługo pojawi się jej recenzja 

Przedwczoraj zaczęłam czytać Istoty Ciemności, więc czekajcie na następną recenzje. Obiecuję, że postaram się szybciej wrzucać recenzje. :) Trzymajcie za mnie kciuki. 

Autorka wpisu: Hayles 

Ps. Proszę Was piszcie komentarze, bo mi i reszcie autorek robi się przykro :(

You May Also Like

0 komentarze